“ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ”
α) Δεξιότητες που καλύπτει
-
Ζωής: Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας .
-
Μάθησης: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη και Συνεργασία , Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας .
-
Του νου: Επίλυση προβλημάτων, Πλάγια σκέψη , Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός .
-
Δεξιότητες Τεχνολογίας και Επιστήμης: Δεξιότητες της Τεχνολογίας.
β) Επιλεγόμενα Εργαστήρια
-
1ο εργαστήριο: «Είδη διαφήμισης, ταξινόμηση ανάλογα με τους στόχους » (εντοπίζω και καταγράφω τις διαφορές παλιών και νέων διαφημίσεων ) (1 ώρα)
-
2ο εργαστήριο: «Επιλογή προϊόντος ή υπηρεσίας για διαφήμιση » (Δημιουργία αφίσας) ) (2 ώρες)
-
3ο εργαστήριο: «Μετατροπή της αφίσας σε ηχητικό μήνυμα » ( Δημιουργία ραδιοφωνικής διαφήμισης ) (2 ώρες)
-
4ο εργαστήριο: «Σχεδιασμός δράσεων διάχυσης » (Ανακεφαλαίωση-σύνοψη συμπερασμάτων-αξιολόγηση ) (1 ώρα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου